Wat is de beste manier om werk te zoeken in Nederland?
Kandidaten zoeken meestal een baan door tientallen cv's naar verschillende bedrijven te sturen, tientallen telefoontjes te plegen naar verschillende werkgevers en door vacatures te bekijken die vaak niet voldoen aan hun financiële eisen. Nadat ze zich op verschillende plaatsen hebben aangemeld, krijgen ze telefoontjes die onnodig veel tijd kosten omdat recruiters bieden banen aan die niet voldoen aan de verwachtingen van de kandidaten.
Hoe versnelt HR Kamer het zoeken?
- Registratie: allereerst geeft een eenmalige registratie op onze website meerdere werkgevers tegelijk toegang tot uw gegevens. Bij de inschrijving verstrekt u alle belangrijke gegevens, zodat de werkgever zal u bellen met een vacature die aan uw verwachtingen voldoet - u specificeert: loon, tijd, karakter van het werk, afstand, enz. Maar er is nog iets beters:
- Registratie + referenties - als u zich registreert als werkzoekende en uw voormalige werkgever vraagt om meningen over u toe te voegen op onze website, is uw kans op het vinden van een nieuwe en betere baan meerdere keren groter dan wanneer u zich registreert zonder referenties. Uw voormalige baas hoeft zich alleen gratis te registreren en uw sollicitatie te zoeken door uw e-mailadres in te voeren, dat u heeft tijdens de registratie als werkzoekende (of ZZP-project) opgegeven.
- Vacatures op de kaart + filters - tijdens het zoeken naar vacatures kunt u het loon en de afstand specificeren waarop ze volgens u in de advertenties zullen verschijnen - u kunt ook bladeren door de aanbiedingen op de kaart, wat een erg handig hulpmiddel is !
- Kaart van werkgevers - naast het registreren en bekijken van vacatures, kunt u de werkgeversdatabase openen en een "open sollicitatie" naar werkgevers in uw regio sturen.
15.01.2025